torsdag den 24. januar 2013

Viben flyver snart syd på

Hej folkens

D. 3 februar kl. 18 letter mit fly fra Kastrup Lufthavn, og jeg vender snuden mod Sydafrika. I de fire måneder jeg skal være væk hjemmefra, ville det alligevel være rart med en smule kontakt. Og jeg ved, at min moooar gerne vil se livstegn så ofte som muligt ;-) Men for at jeg ikke skal sidde klistret til en computerskærm og skrive tonsvis af individuelle mails og breve, har jeg besluttet mig for at oprette denne blog- så kan I gå ind på bloggen og se om der står noget spændende (eller kedeligt for den sags skyld), når I har tid og lyst.

Jeg har aldrig lavet en blog før, så dette indlæg fungerer som en test, så jeg kan lave nogle ordentlige blogindlæg, når jeg rent faktisk får brug for det. Jeg tager mit kamera med til Sydafrika - så mon ikke der også kommer lidt billeder op i ny og næ.

Billederne herunder er fra 2007 da jeg var i Sydafrika med min moster Anna Birthe. På vores tur besøgte vi bl.a. Hobbiton (som ses på billederne), og jeg blev så betaget af stedet, at jeg har ønsket at vende tilbage lige siden - Og nu sker det! De tre dejlige mennesker på det nederste billede er Ib, Louise og Josh. Ib og Louise er de to fremragende guider som stod for rejsen i 2007. Læs mere om deres rejser på http://ceneca.dk/kulturrejser. Josh ejer Hobbiton sammen med sin kone Tonya så vidt jeg har forstået. I kan læse om Hobbiton på hjemmesiden http://www.hobbiton.co.za/index.html





 
 
Jeg ved ikke selv særlig meget om hvad jeg skal lave. Men jeg har tænkt mig at deltage aktivt, i hvad jeg bliver stillet overfor. Med stor sandsynlighed skal jeg også bruge noget tid på et center, ud over det I kan se på billederne, og jeg skal også være med i nogle forløb med udsatte børn. Når jeg selv finder ud af hvad jeg skal lave, vil jeg uddybe nærmere. Jeg ved ikke hvor ofte jeg får mulighed for at komme på internettet, men det vil jo vise sig.
 
Det var alt for nu, De bedste tanker,
Vibe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar